0723939449
 

 כאן על הכביש

כאן על הכביש הסעות מציע עבורכם את מערך ההסעות הטוב ביותר, אוטובוסים לאירוע, מידיבוסים ומיניבוסים בכל הגדלים  לקבלת הצעת מחיר עבור הסעות בכל חלקי הארץ.

לבירורים והזמנות התקשרו 0723939449

לקריאת המלצות
ניתן ליצור קשר גם בטלפון: 0723939449
*
*
*
*

השכרת אוטובוס לאירוע מחירים

השכרת אוטובוס לאירוע מחירים

אירועים רבי משתתפים מתקיימים למטרות שונות. יש אירועי שמחה פרטיים וחתונה היא אחד הבולטים בהם. יש טיולים, עצרות פוליטיות וחברתיות, אירועי עשור לחברות, אירועי יובל לישובים וכדומה. במקרים רבים, מארגנים מפיקי האירוע הסעות מרוכזות באוטובוסים המסוגלים להסיע כמות רבה של נוסעים. אוטובוס יכול להסיע  בנוחות כ 50 נוסעים ויותר, והדבר תלוי בסוג ובגודל האוטובוס. השכרת אוטובוס לאירוע מחירים ניתן לבדוק ישירות בכל חברת הסעות ורצוי לעשות זאת בחברת הסעות מודרנית ובעלת תשתית מתאימה. היא יכולה לספק מספר אוטובוסים רב לכל אירוע.

אוטובוסים אלו מיוצרים ומתוכננים להסעת נוסעים בצורה נוחה ובטוחה. הם נבדלים מהאוטובוסים  העירוניים ויש בהם שיפורים רבים לנוחיות הנוסע.  הכיסאות בהם  מרופדים, מתכווננים, נוחים וגבוהים. הם  מתאימים לישיבה נוחה ויש די מקום לרגליים. כך, יכול כל נוסע לנסוע מרחקים ארוכים ושעות רבות בצורה נוחה, ובמידת הצורך, הוא יכול לקום מהמושב לצורך שחרור שרירים, התרעננות קצרה וכדומה. האוטובוס בנוי על  מרכב קשיח, יש בו אלמנטים שונים שנועדו לבטיחות, קפיצים רכים לבלימת זעזועים וכדומה. יש כאלה שמסתפקים בהזמנת מיניבוס לחברים קרובים. 

לנוסע יש מערכות שונות שכוללות, מערכות שמע ותאורה אישיות. יש מסך טלוויזיה, ומערכות בקרת אקלים בעלות עצמה רבה.  החלונות רחבים וניתן לצפות דרכם בנוף  המתחלף. יש וילונות שניתנים להסטה להגנה מהשמש החמה. חווית הנסיעה באוטובוס הינה משופרת בזכות כל המערכות  הללו. הנהגים מקצועיים ועוברים הכשרות מתאימות בנושא נהיגה. הם אדיבים וישתדלו למלא כל בקשה סבירה שמגיעה מהנוסעים. השכרת אוטובוס לאירוע מחירים נקבעים על פי פרמטרים שונים ובהם: אורך הנסיעה, משך  הימים או  השעות הנדרשים, גודל האוטובוס וכדומה. מומלץ להתקשר לחברה ולברר פרטים שונים ומשלימים. כל שאלה תיענה במלוא תשומת  הלב  ומנהליה ידאגו לספק את  השירות ההולם ביותר לכל לקוח ותיק כחדש.

חפשו אותנו בגוגל


מונית,מוניות,משאית,משאיות

להזמונת חייגו 0723939449 שלוחה 1-3. להשכרת משאית, שלוחה 5. 

0723939449
[email protected]