0723939449
 

 כאן על הכביש

כאן על הכביש הסעות מציע עבורכם את מערך ההסעות הטוב ביותר, אוטובוסים לאירוע, מידיבוסים ומיניבוסים בכל הגדלים  לקבלת הצעת מחיר עבור הסעות בכל חלקי הארץ.

לבירורים והזמנות התקשרו 0723939449

לקריאת המלצות
ניתן ליצור קשר גם בטלפון: 0723939449
*
*
*
*

הסעה ל-10 אנשים

הסעה ל-10 אנשים

מחפשים הסעה ל 10 אנשים? הדרך המשתלמת ביותר לעשות זאת היא עם ואן, שמיועד בדיוק לקבוצה בגודל הזה.

 

ואן חדש ומהודר מתאים לכל סוגי ההסעות: הסעת עובדים למקום העבודה, הסעה בירושלים לחתונה או לכל אירוע אחר, הסעות לכותל המערבי, לקברי צדיקים, למערת המכפלה או לכל מקום אחר שבו ברצונכם לבקר, למשפחה רחבה שיוצאת לחופשה בצפון, במרכז או בדרום, לקבוצת שחקנים שיוצאת להופיע ברחבי הארץ ולעוד מגוון רחב של מטרות.

 

הסעה מאורגנת היא פתרון יעיל ונוח במיוחד: אף אחד לא צריך לנהוג כל הדרך לחתונה או עד לכותל, כולם מגיעים לאירוע עם מלוא האנרגיות הנכונות, וגם החזרה הביתה מתבצעת בבטחה כשההגה בידיים של נהג מיומן ורענן.

 

בנוסף, הסעה ל 10 אנשים היא גם צעד ידידותי לסביבה – ככל שמתבצעות פחות נסיעות ברכבים פרטיים, כך מצטמצם זיהום האוויר, ומאחר שכיום כבר ברור לכולם שחובה לשמור על כדור הארץ כדי שכולנו נוכל לחיות עליו ברווחה ובנחת גם בעתיד, זהו יתרון משמעותי.

 

עוד כדאי לדעת שצי הרכב שלנו מתוחזק בקפידה, כך שכל ואן ל-10 נוסעים (או יותר, כמובן) נשמר במצב מצוין ומבטיח לכל הנוסעים הגעה בטוחה ונינוחה אל מחוז חפצם.

 

שירות קשוב ומקצועי להפליא

 

מרכיב נוסף של הסעות לקבוצות קטנות הוא השירות הקשוב והמקצועי.

 

בזכות רמת השירות הגבוהה כל נסיעה – בין אם מדובר בהסעה ל 10 אנשים לאירוע חד פעמי ובין אם מדובר בהסעות יומיומיות למקום העבודה – יוצאת בדיוק בזמן, כך שאף אחד לא יאחר לחתונה שלכם, לא ייגרם עיכוב לעבודה במפעל ואם למשל מטרת הנסיעה היא הכותל או מקומות קדושים אחרים תוכלו ליהנות משהות מקסימלית במקום עצמו ולא לבזבז זמן יקר על המתנה להסעה.

 

כמו כן כל הנהגים אדיבים, מקפידים לנהוג על פי כל החוקים, מכירים היטב את כבישי ארצנו ומבטיחים חוויה נעימה בכל נסיעה.

אז אם אתם מחפשים הסעה זולה המתאימה לנסיעה של 10 אנשים, פנו אלינו עוד היום ונשמח לסייע לכם למצוא את רכבי ההסעה המתאימים לכם!

חפשו אותנו בגוגל


מונית,מוניות,משאית,משאיות

להזמונת חייגו 0723939449 שלוחה 1-3. להשכרת משאית, שלוחה 5. 

0723939449
[email protected]